Smile security en FC Goodfellas winnen het 10 jarige jubileum toernooi

De Hoornse Zaalvoetbal Stichting verzorgt al 10 jaar recreantencompetities in Hoorn. In het kader hiervan organiseren wij een jubileumtoernooi voor huidige teams maar ook voor oud-teams op 30 November In Sporthal Zwaag , Het was een geslaagd toernooi met 10 teams , met Smile security en Fc Goodfellas als kampioenen , van harte gefeliciteerd. op naar de 15 jaar.

Teams die in het verleden bij ons hebben gespeeld kunnen zich aanmelden door een mail te  sturen naar zaalvoetbalstichting@gmail.com.

De Hoornse Zaalvoetbal Stichting heeft ook weer plek voor nieuwe teams!

Wil jij samen met wat vrienden, familie of collega’s lekker zaalvoetballen in Hoorn, geef je dan nu op.

Je team speelt in de periode van september tot en met mei minstens 32 wedstrijden met maandag als vaste speelavond. De eerste wedstrijd begint om 19.00 uur, de laatste om 21.15 uur.

Er wordt gespeeld in zowel sporthal De Vredehof als sporthal De Kers. De Stichting draagt zorg voor de scheidsrechters.

Bij de Hoornse Zaalvoetbal Stichting mag iedereen meedoen, mits je ouder bent dan 15 jaar.

Alle teams zijn naar gelang hun sterkte onderverdeeld in twee klassen.

Iedere klasse speelt twee keer een competitie. Dus je hebt per seizoen twee keer de kans om een beker in de wacht te slepen!

Heb je vragen of wil je je team aanmelden? Stuur dan een mail naar zaalvoetbalstichting@gmail.com of neem contact op met Rob Weijling (06-44222748).

This entry was posted in Algemeen. Bookmark the permalink.